Hdfc Bank Forex Hjelpetelefon


HDFC Bank Kundeservice nummer 24 7 Tollfri hjelpelinje Ingen e-postsupport. HDFC Bank kundeservice nummer. HDFC bank er en finansiell tjenesteyter i India Herfra kan du få HDFC Bank kundeservice nummer 24 7 Tollfri hjelpelinje Ingen e-postsupport og all kontakt Bankens detaljer Banken ble grunnlagt tilbake i 1994 Denne banken er den største private banken i henhold til sine eiendeler og største indiske bank i henhold til markedsverdi. Banken har nådd slike høyder i en kort periode at den også har noen av sine filialer i utlandet Også banken har over 87.555 ansatte. Å være en stor bank oppstår behov for alle enkle kontaktdetaljer med all informasjon, og vi har derfor tatt initiativ til å gi alle kundeservicenumre og andre kontaktdetaljer som du kan kontakte deres ledere problemfri. Hvis du har noen av spørsmålet eller problemet relatert til deres Kredittkort, Phonebanking, Suvidha, lån eller noe av deres produkter og tjenester, så disse kontaktdetaljer og cust Omeromsnummer oppgitt nedenfor vil fungere som en hjelpelinje for deg Her er alle kontaktinformasjon. HDFC Bank Kundeservice nummer. HDFC Bank Kundeservice Tollfrit nummer. Disse er kontaktfrie gratis 24 7 hjelpelinjer Nummer Hvis du vil ha informasjon eller har ethvert spørsmål du bare trenger, er å ringe opp under kontaktnumrene Telefonen vil være koblet til kundeservice for HDFC Bank som vil gjerne løse dine spørsmål. Vi er sikre på at dine spørsmål vil være løst ved å ringe disse kontaktnumrene som det er Den raskeste måten å nå dem. HDFC Bank kundeservice. For å få tilgang til hver eneste dyrebar kunde av selskapet har banken flere kundesenter og kontorer i forskjellige regioner, byer og stat. Så her har vi gitt dem alle. Hvis du ønsker å søke etter kontaktinformasjonen til nærmeste avdeling til deg, så kan du søke på den ved å trykke på Ctrl F. HDFC Bank Kundeservice. Kolkata HDFC Bank Ltd Dalhousie Branch, 4 Clive Row, Kolkata 700 001 C intakt 033-44065165 Faks 033-30273620 Telefon Banking Kolkata 6160 6161 Resten av Vest-Bengal Sikkim 98310 73333 CC Kolkata 33 22104332 Resten av Vest-Bengal Sikkim 1800 425433 2 Email. Bhopal HDFC Bank Ltd, 179, MP Nagar, Zone - II, I nærheten av hotellet Lake Princes, Bhopal 462011 MP Kontakt 74898 60375 Telefon Banking Indore 6160 616 Resten av Madhya Pradesh Chhattisgarh 98936 03333 CC Indore 731 4074332 Resten av Madhya Pradesh 97525 4332 Email. Gurgaon HDFC Bank House, Vatika Atrium, A-blokk, Golfbanevei, sektor 53 , Gurgaon 122002 Kontakt 0124 4664245 Faks 0124 4664243 Telefon Banking Delhi 6160 6161 Jammu Kashmir 1800 180 4333 Ghaziabad og Gautam Budh Nagar distriktene i Uttar Pradesh 99359 03333 Haryana unntatt Panchkula, Yamuna Nagar og Ambala distrikter 99962 43333 Email. Mumbai HDFC Bank Ltd Trade World, C Wing, 11. etasje, Kamala Mills Forbindelse, Senapati Bapat Marg, Nedre Parel, Mumbai 400013 Kontakt 022 39383021 Faks 022 42197125 Telefon Banking Mumbai 6160 6161 Rest of Maharashtra Goa 98906 03333 CC Mumbai 022 28564332 Rest of Maharashtra 95610 94332 Email. Jaipur HDFC Bank Ltd, 3, Park Street, Jaipur-302001 Rajasthan Telefon 9314091224 Faks 0141-2361949 Telefon Banking Jaipur 6160 616 Resten av Rajasthan 98750 03333 CC Jaipur 141 4004332 Resten av Rajasthan 1800 425 4332 Email. HDFC Bank Key People Kontaktdetaljer. Administrerende direktør Aditya Puri, HDFC Banks hovedkontor, Senapati Bapat Marg, Nedre Parel Mumbai, Maharashtra, India Kode 400013 HDFC Bank Kundeservice nummer 022 30966400 Faks 022 42197125 E-post IDExecutive Director Harish Engineer HDFC Bank House, Senapati Bapat Marg, Nedre Parel, Mumbai, Maharashtra, India, Postnummer 400013 HDFC Bank Kundeservice nummer 022 30966401 Faks 022 42197125 E-post ID. HDFC Bank Utenlandsk kundeservice nummer. Her er kontaktnummerene av utenlandske, slik at folk som bor der med bankkontiene i HDFC kan du også kontakte dem Her er alle kontaktpersoner i utlandet. HDFC Lån Kundeservice nummer. Hvis du har spørsmål knyttet til noen av deres tjenester s relatert til lånet eller ønsker å søke om et lån så kan du enkelt kontakte dem via SMS også her er hvordan. for hjem lån SMS HDFCHOME til 56767. hvis du vil spare tid en ikke ønsker å stå i lange linjer utenfor banken da kan du registrere deg på HDFCs nettbanking. Gjennom nettbanking kan du foreta banktransaksjoner på bare noen få klikk. HDFC Netbanking kundeservice Kontakt nummer 1800 22 1006.HDFC Telefon Banking. You kan også foreta transaksjoner via mobiltelefonen uten internettforbindelse For mer informasjon om Telefonbank kan du kontakte det oppgitte kontaktnummeret. Housing Development Finance Corporation Telefonbanking 1800 425 4332. Låntjenestene er tilgjengelige på alle dager mellom kl. 08.00 og 20.00. Spørsmål og svar ofte stillt s. 1 Hva gjør du hvis debetkortet ikke virker. Hvis debetkortet ditt ikke fungerer, blir det blokkert Det skjer når du angir en feil PIN-kode tre ganger i minibanken, din tilgang blir blokkert av sikkerhetshensyn. Det blir aktivert etter 24 timer Vennligst bruk ditt debetkort på minibanken etter 24 timer med samme PIN-kode som er tilgjengelig med deg. Hvis kontoen din fortsatt er utilgjengelig, vennligst søk om ny PIN-kode. 2 Må jeg separat registrere meg for gratis mobilbanking. Nei, hvis du er registrert for SMS Banking, kan du få tilgang til Toll Free Mobile Banking Balance forespørselstjenesten. 3 Hvordan kan jeg endre oppdatere adressen til kontoen min. Oppdatere gjennom Netbanking. Login til NetBanking, klikk på Oppdater kontaktdetaljer fra toppmenyen, og velg Oppdater adressetransaksjon. Gå gjennom deretter listen over akseptable adressesikkerhetsdokumenter og skann et selvbilde - attestet kopi av en slik adressesikkerhet for opplasting Nå klikker du Fortsett, og du blir omdirigert til en side med mulighet til å legge til og laste opp et dokument. Verifiser detaljene, legg til dokumentet og last det opp. fyll ut skjemaet. Skriv ut det utfylte skjemaet. Fyll ut din signatur og selvsertifisert adressesikkerhet. For Resident Indian Alle gyldige adressesikkerhetsdokumenter. For ikke-bosatt indisk Alle gyldige adressesikkerhetsdokumenter. Send forespørselen via bud, Post eller Bærer til nærmeste Branch. You kan personlig besøke din nærmeste Branch. Fyll søknadsskjemaet tilgjengelig på Branch. Please bære din opprinnelige dokumentasjon for verifisering. 4 Slik blokkerer du det tapte kortet. Det er måtene du kan bruke til å blokkere kortet du har mistet. Login til NetBanking ved hjelp av NetBanking-ID og passord. Hit på Kredittkort-fanen og deretter på Kredittkort Hot liste på på venstre side Dette vil gi deg oversikten over kredittkort som er registrert under NetBanking. Hit på kredittkortet, du ikke ønsker å heve. Velg årsaken til den varme oppføringen. Velg om du ønsker at kortet skal returneres. 5 Slik endrer du logg inn passordet. Etter at du har logget inn, kan du endre passordet ditt med alternativet Endre passord øverst på skjermen. Du må skrive inn ditt nåværende passord og det nye passordet du har valgt i de respektive boksene . 6 Hvis jeg har mer enn en konto, vil jeg få varsler for alle mine kontoer. Ja, du vil Du må skrive inn kontonumrene i søknadsskjemaet og velge varselene du vil ha for kontonumrene. 7 Hva er Insta varsler. Dette er et svært nyttig anlegg som sender deg informasjon om banktransaksjonene. Alertene er enten hendelsesbaserte eller frekvensbaserte. Når du registrerer deg for visse varsler, blir de sendt til deg enten via SMS eller e-post, eller begge deler. 8 Slik deaktiverer du Instaalert Service. Logg inn på NetBanking med ditt Kundeidentifikasjonsnummer og NetBanking Password. Hit på Insta Alerts øverst til høyre på siden. Velg det kontonummeret du vil registrere varslene for. Velg den type varsler og klikk på delete. Once advarslene er valgt hit på bekreft varslene vil være De registrert for det samme. 9 Er det et PIN-nummer for å få tilgang til SMS-banktjenester. Det er ikke noe PIN-nummer for å få tilgang til SMS Banking. Du kan imidlertid bare få tilgang til informasjon fra din egen konto fra mobiltelefonen. Selv om disse sosiale koblingene vil du kunne komme i kontakt med deres siste tilbud og regelmessige oppdateringer Du kan legge dem til eller følge dem og få det til å skje. Disse var alle mulige kontaktdetaljer som du kan kontakte og koble til med deres kundeservicerepresentanter og få spørsmålene dine løst. Hvis du vil ha mer informasjon, kan du besøke deres offisielle nettside. Du bør også sette øye med dette. HdFC Bank kundeservice nummer telefonbanking gratis gratis hjelpelinje. Vi får regelmessige spørsmål vedrørende HDFC Bank kundeservice nummer eller HDFC Bank gratis hjelpelinje nummer fra våre besøkende Så, for de beste løsning deler vi listen over alle telefonnummerene til HDFC Bank og kontaktinformasjon. Det vil hjelpe deg med å få kundesupport fra banken. Som HDFC Bank har gitt en god støtte til kundene sine via telefonnummer. Den har oppgitt forskjellige telefonnumre og gratisnumre for forskjellige problemer med kundens ansikter og for supporten hvis noen nødvendige kunder kan ringe på disse numrene når som helst på 24 timer for problemene som tap av ATM-kort, Debetkort, ForexPlus-kort, Forhåndsbetalte kort Hvis noen kunde møter noen av problemene, kan han ringe på tallene i henhold til deres tilstand, da tallene som tilbys av HDFC Bank, er i henhold til statene. Her vil vi gi deg all telefonbank tall plassering klokt slik at deres vil ikke problemer med å finne ønsket telefonnummer. HDFC Bank Phone Banking Numbers. Cashbacks, rabatter tilbud i ett kredittkort Søk nå for free. Easy Loan godkjenning, laveste rentesatser garantert Fyll dette skjema. HDFC Bank er betjener regional kundesupport til sine kunder Det finnes ikke noe spesifikt nasjonalt kundeservicenummer for HDFC Bank-telefonstøtte. Så du kan følge din regionale custo mer omsorgsnummer fra listen nedenfor Vær oppmerksom på at få telefonbanknummer er gratis for BNSL-kunder. De andre brukerne vil bli belastet med normale anropsrater for å ringe på disse numrene. HDFC Bank Ahmedabad Kundepleienummer 079-61606161.HDFC Bank Andaman og Nicobar Kundeservice nummer 91-9831073333.HDFC Bank Andhra Pradesh Kundeservice nummer 91-9949493333.HDFC Bank Arunachal Pradesh Kundeservice nummer 18003453333 Tollfri hjelpelinje til BSNL brukere. HDFC Bank Assam kundeservice nummer 91-9957193333.HDFC Bank Bangalore Kundeservice nummer 080-61606161.HDFC Bank Bihar kundeservice nummer 0612-6160616.HDFC Bank Chandigarh kundeservice nummer 0172-6160616.HDFC Bank Chattisgarh kundeservice nummer 91-9893603333.HDFC Bank Chennai kundeservice nummer 044-61606161.HDFC Bank Delhi og NCR kundeservice nummer 011-61606161.HDFC Bank Goa kundeservice nummer 91-9890603333.HDFC Bank Gujarat Kundeservice nummer 91-9898271111.HDFC Bank Haryana Kundeservice Numb er 91-9996243333.HDFC Bank Himachal Pradesh Kundeservice nummer 18001804333 Tollfri hjelpelinje til BSNL-brukere. HDFC Bank Hyderabad Kundeservice nummer 040-61606161.HDFC Bank Indore Kundeservice nummer 0731-6160616.HDFC Bank Jaipur Kundeservice nummer 0141-6160616. HDFC Bank Jammu og Kashmir Kundeservice nummer 18001804333 Tollfri hjelpelinje til BSNL-brukere. HDFC Bank Jharkhand Kundeservice nummer 0612-6160616.HDFC Bank Karnataka Kundeservice nummer 91-9945863333.HDFC Bank Kerala Kundeservice nummer 91-9895663333.HDFC Bank Kochi Customer Pleienummer 0484-6160616.HDFC Bank Kolkata Kundeservice nummer 033-61606161.HDFC Bank Lucknow Kundeservice nummer 0522-6160616.HDFC Bank Madhya Pradesh Kundeservice nummer 91-9893603333.HDFC Bank Maharashtra unntatt Mumbai kundeservice nummer 91-9890603333.HDFC Bank Manipur kundeservice nummer 18003453333 Tollfri hjelpelinje til BSNL-brukere. HDFC Bank Meghalaya kundeservice nummer 18003453333 Tollfri hjelpelinje for BSNL-brukere. HDFC Bank Mizoram Cu stomer Pleie nummer 18003453333 Tollfri hjelpelinje til BSNL brukere. HDFC Bank Mumbai Kundeservice nummer 022-61606161.HDFC Bank Nagaland Kundeservice nummer 18003453333 Tollfri hjelpelinje til BSNL brukere. HDFC Bank Orissa Kundeservice nummer 91-9937903333.HDFC Bank Pondicherry Kundepleie Nummer 91-9840673333.HDFC Bank Pune Kundeservice nummer 020-61606161.HDFC Bank Punjab Kundeservice nummer 91-9815331111.HDFC Bank Patna Kundeservice nummer 0612-6160616.HDFC Bank Pondicherry Kundeservice nummer 91-9840673333.HDFC Bank Rajasthan Customer Care Nummer 91-9875003333.HDFC Bank Sikkim Kundeservice nummer 91-9831073333.HDFC Bank Tamil Nadu Kundeservice nummer 91-9840673333.HDFC Bank Tripura Kundeservice nummer 18003453333 Tollfri hjelpelinje for BSNL brukere. HDFC Bank Uttarakhand Kundeservice nummer 91-9935903333. HDFC Bank Uttar Pradesh Kundeservice nummer 91-9935903333.HDFC Bank Vest Bengal Kundeservice nummer 91-9831073333.HDFC Bank Annet Telefon Banknumre. Sponsored Links. Custom ers, som har spørsmål relatert til fondsbasert og investeringstjenester, kan følge nedenstående tall for løsningen av deres spørsmål. Tollfritt nummer fra BSNL MTNL Landline 1800-22-1006.HDFC Bank Kundeservice Numbers. Submitted av MRS SKaur ikke bekreftet fredag ​​05 04 2013 - 11 36 pm. HDFC NRE NRO-konto NIGHTMARE Jeg har søvnløs natt for å håndtere og ringe som dagtid i India NRI kundeservice NAUSHEEN ANSARI 1 Jeg sender 3 søknader i de siste 6-7weeks for å oppdatere min nye mobilnummer og kontaktadresse REFUSAL FØRSTE søknad-Signaturen stemmer ikke overens Jeg er signert på samme måte som jeg bruker til å gjøre hver gang - Dokument ikke selvbevisst 2. Application Avslagsdokument jeg har sendt for å endre adresse, ikke har firmalogo på det fordi den trykte online 3. applikasjon Avslag hvis jeg ønsker å endre adressen min gir indisk adresse morsom ting er jeg fortsatt signere på samme måte, ja jeg bekreftet mine støttende dokumenter denne gangen, men hver gang sin nye feil, noe som NAUSHEEN ANSARI ikke l lik e, så nekter det jeg er NRI, ikke engang indisk statsborger, har aldri noen indisk kontakt, aldri gi dem siden jeg åpner kontoen min Hvor jeg skal ta med min lokale adresse hvis jeg aldri har det jeg sa ok, la det være, vennligst skift mobilnummeret sin ikke trygt mitt gamle nummer er allerede gitt til noen andre noe jeg gjør, meldingen går til det nummeret NÅ EN ​​LISTE NAUSHEEN ANSARI HAR IKKE SELV ELLER ALMINDELIG FELLESSKAP SEND MEG SOM EAMIL SEGER MR KAUR ELLER SIR, JEG SEGD AT DU SKAL LERE NÅR ENKEL BASIS SOM IF DU VET IKKE PERSON DU HANDLER MED SKRIFTLIG SIR MADAM og fortalt at jeg er kvinne, jeg mottar fortsatt e-post, sier Dear Sir Nausheen ANsari bryr seg ikke om å svare på e-posten min selv etter 3-5 dager jeg tror de aldri leser e-posten min, de skriver selv feil stavemåte av mitt land jeg bare gjetter det, hva de snakker om i går, jeg sender klage til klageavdeling vedlagt alle mine e-postmeldinger I dag mottok jeg e-post fra Nausheen ANSARI og sa at Kjære SIR sender din indiske postadresse hvis du vil oppdatere adressen din ID IKKE FORSTÅR ​​HVA HDFC MANAGMENT IKKE VIL HÅR DETTE NAUSHEEN DO, HARASHING NRI CUSTOMERS nå bestemte jeg meg for å ta ut pengene mine og lukke min HDFC-konto, jeg kan ikke oppdatere mitt nye mobilnummer på grunn av denne fantastiske NRI kundeservice desk representant Hilsen SKaur. Submitted av Ankuran Saha ikke bekreftet på onsdag, 27 02 2013 - 6 20 pm. Jeg har søkt om et personlig lån i HDFC Bank Agartala Branch og søknaden min ble akseptert 23756260 I går 26. februar 2013 ringte jeg fra banken og jeg fullførte formaliteter en ga offiseren sjekker 24 nos da lånet var i to år, men jeg forlot beløpet tomt Han fortalte meg at det ikke vil være et problem da betalingsmottakerkontoen bare er HDFC personlig lån. Dessuten fortalte han meg at EMI-beløpet vil bli smurt til meg i dag og i dag vil beløpet bli kreditert på kontoen min, men heller ikke SMS kom eller amont er kreditert. Jeg vil bringe det til varsel av høyere myndighet at hvorfor jeg ikke engang er informert om mitt EMI til nå Hvorfor den offisielle har tatt blank sjekker fra meg I tilfelle av et problem som jeg burde kontakte. Hvorfor HDFC folk ikke er forpliktet til det de lover eller sier. Ankoman Saha Agartala. Innlevert av Pooja Baijal ikke bekreftet på fre, 22 02 2013 - 3 07am. HDFC NRE NRO Bankerfaring har vært et mareritt Jeg har forandret telefonnummeret mitt nylig og også min oversjøiske adresse Jeg sendte adressebeskrivelsesskjemaet sammen med min leiekontrakt, mobilregning og ekteskapsattest som bevis på endring av min indiske adresse til utlandet Postboksadresse Dette er begynnelsen på et annet mareritt Fyren som heter Nausheen Ansari som sitter på kundeserviceskjema, Mumbai, begynte å sende vanlige avslagsmails uten å lese svarene mine og fortalte meg at en Min signatur er forskjellig. Ikke vet hvilket dokument han snakker om , b Bekreftelse kreves hvilken adresse som skal oppdateres, selv om påmeldingsskjemaet mitt og søknadsskjema tydelig angir det. c Adresse nevnt i ekteskapsbevis, er forskjellig med adressen på søknaden og ikke selvbevisst Jeg vet ikke hva slags trening han har, han kan ikke forholde seg til 2 2, Adresse i ekteskapsattest er adressen jeg vil oppdatere til, Nettstedet som ga søknadsskjemaet ikke nevnt selvbevisst, Ekteskapsattest er Govt of India Attested dokument Jeg vet ikke hva annet denne fyren trenger d Kopier av bankerklæring er nett nedlastet og ikke selvattestet Hva er nettopp nedlastet Det er e-uttalelse fra vanlig amerikansk bank alt inkludert Govt of India ambassade og amerikanske ambassade aksepterer det denne mannen prøver å opptre som om han er større enn begge også for selvtillit attestasjon, ingen steder det er omtale på HDFC-siden e Kopiering av mobilregning er nettopp lastet ned og ikke i mitt navn Igjen er mange regninger mindre papir i USA hvis denne fyren vet ikke selv HDFC sender papirløse e-uttalelser Også jeg fortalte Mr Nausheen Ansari at navnet mitt er i regningen hvis han tar smerten til å lese regningen fra begynnelse til slutt, men jeg antar at han er en konge av konger som ikke vil les det. Jeg håper hdfc sortere th er saken ut ASAP. Submitted av Prathap n ikke verifisert på Thu, 24 01 2013 - 4 02 pm. Submitted av deep jacob ikke verifisert på mandag, 02 04 2012 - 6 29 pm. Hidden Charges på HDFC Credit Card. Ufortunately jeg er en HdfC kreditt kortholder jeg har holdt den i mer enn ett år nå, og jeg har ikke tjent noen rupee-fordel ut av dette kortet. I stedet mistet jeg mine hardt opptjente penger i form av finansavgifter. Beløpet som vises under ac-detaljer, er veldig misvisende. spesielt minimumsbeløpet jeg har betalt i henhold til minimumsbeløpet, men banken har belastet renter for sen betaling i neste måneds uttalelse Dette har skjedd mange ganger Da kan jeg ikke forstå hva som er behov for denne bullshit Min Due Jeg har ikke vært forklart av noen hdfc myndigheter angående slike slags formålstjenlige misvisende tekniske vilkår når jeg tok dette kortet eller deretter mens i tilfelle andre bankkort enten er klart nevnt med forståelige ordlyd på deres nettsted eller deres auth orities ville forklare og få oss til å forstå Dette kortet er et komplett avfall, siden jeg ikke har tjent penger tilbake på noen av mine tilskudd selv i stor sum, kan du hjelpe meg med prosedyrer for å få RID AV DETTE KORT-ESKAPET FRA DETTE SÅDAN. av Pratap ikke bekreftet på lørdag, 31 03 2012 - 05 05. Det har vært 2 år nå og til dato jeg har ikke mitt personlige banknummer, jeg er ikke i stand til å klargjøre noen quaries jeg prøvde å nå deg folk mange ganger, men ikke noe svar jeg fortsatt forstår ikke hvorfor skulle jeg opprettholde en klassisk acount når ingen av tjenestene ble oppfylt som ble lovet jeg vil avslutte det ASAP ønsker at folk kan være lite utdannet takk Purnima 9951123197 8 Ac 03641930003722.Submitted av Sheikh ikke bekreftet på lørdag, 10 03 2012 - 6 52 pm. Hun sir, jeg er Sheikh fra Bangalore, og jeg har en lønnskonto i Hdfc bank fra et år, men nå er det en ubevisst mengde som blir trukket fra kontoen min utenom min kunnskap til nå rundt 800 år antar jeg det jeg wo uld be deg om å assit meg angående over med grunn jeg håper noen vil komme tilbake meg snart, takk sheikh 9844549942 sheikh dot azzu på gmail dot com. Submitted av Anonym ikke verifisert på Tue, 06 03 2012 - 1 26 pm. My navn er sajitha ratheesh, dette er å informere deg om at mitt fradrag beløp bruker sb konto, men det var lønn konto før 1 år jeg ikke brukt som ett år, nå bruker jeg samme konto som lønn konto for nye selskap, jeg har også gitt forespørselen brev for endring min sb konto til lønn konto i nærheten av å holde over Rs 10000 i min samme konto med instruksjon av dine kundeservice folk, men i denne måneden 03 03 2012 banken vil igjen belastet rs 3284 75 til 5 gang fra min konto i samme dag uten annen informasjon jeg har gitt mobilnummeret mitt og mail disse menneskene ikke er ansvar, ta for selve troen på tjenester fra Hdfc Bank, så vennligst frafalle det samme beløpet til samme HdfC bankkonto sajitha ratheesh, 00201050156640, Ravipuram Branch, Kochi. Under utgitt av Anup Singh ikke bekreftet på tirsdag 09 02 2012 - 3 12 am. Jeg hadde en transaksjon via HDFC ATM for mobil oppladning verdt 350 INR 31. desember 2011 Jeg har ikke fått noen balanse i mobilen min til dato, heller ikke pengene mine ble refundert jeg har fulgt opp med Vodafone og HDFC for min 350 Rs til nå Denne banken skiller seg ikke virkelig med sine kunder Hver gang de bare kjøper tid og skuffer deg Nå er situasjonen Vodafone sier å ha en snakk med HDFC-folkene, og det samme gjelder når du spør HDFC Dette er den patetiske tjenesten jeg noensinne har opplevd Jeg bytter kontoen min til Axis nå og vil egentlig ikke ha min sparingskonto eller kredittkort med denne banken. Det blir verre kundeservice og patetisk service for sine kunder. Skam dere. Skuffet, Anup Singh 91 9830248692.Gjort av anil ikke bekreftet på onsdag 08 02 2012 - 10 47 pm. dear sir, i dag den 8 02 2012, gikk jeg til HDFC atm 3045 gitti khadan nagpur for å ta ut penger med hjelp av min sbi atm - cum-debetkort av SBI-konto nr - 112 81053108 Kontanter ble ikke dispensert og meldingen ble lei meg ikke til å behandle temporært og slippe ikke ble skrevet ut igjen jeg dro til sbi atm-maskinen og trekke tilbake penger rs 7000 og funnet atm-glid når jeg så balansen i glid jeg var overrasket over at balansen var mye mindre da jeg sjekket kontoen min på nettbank, jeg ble overrasket over å se ATM WDL på Rs 7000 fra ATM 3045 HDFC LTD. NAGPUR OFF SITMAIN derfor ber jeg deg om å reversere beløpet Rs 7000 som jeg ikke fikk fra HDFC ATM MACHINE gitti khadan nagpur, men debiterte . Innlevert av BIJAYA KUMAR MARTHA ikke verifisert tirsdag, 31 01 2012 - 3 59 pm. Her vil jeg gjerne kommentere HDFC bank kundeservice 26. desember 2011 Jeg var sendt inn på mitt obligatoriske dokument for å åpne en lønn og refusjon konto Anil Kumar sahu, personlig bankør av Pradip Branch fortalte meg at det tar 4-7 dager å motta A c no og ATM-kort Etter 7 dager ringte jeg til paradisfilialen og ba om min A c Mr Anil fortalte meg at det tar 4 dager dette er jeg virkelig opprørt etter samtale så mange også i forrige måned møtte jeg med hr. Anil seks ganger og ringte i sin mobile 9938400595 landlinje så mange jeg ringte i mobilen han ikke mottok, og hvis jeg ringer i land linje, sa andre fyren at hr. Anil er opptatt, ring ettermiddag. Hvis jeg allerede har en NRI En c-kunde no-32967802 personlig Lagring A i HDFC-bank, ser jeg aldri denne typen av denne typen medarbeider bare HDFC reduserer merkevaren unikt navn jeg håper veldig snart, jeg vil motta et fruktbart navn er Bijaya kumar Martha, mobil no -08658556653 og ID-bijayamartha på yahoo dot com.

Comments

Popular Posts